vrijdag 23 juni 2017

Have fun


Wat hebben we al veel van de zon kunnen genieten! Af en toe kwam er zelfs een tropisch gevoel bij los en ik heb geprobeerd om dat sfeertje op mijn kaart te verwerken voor de nieuwe challenge van http://scrapping4funchallenges.blogspot.com met het thema "Zomer'. Omdat ik lid ben van het DT kreeg ik de digi van onderstaande sponsor en ik heb hem ingekleurd met potloden van Faber Castell en voor de achter- en ondergrond heb ik chalks gebruikt. De plaatjes van de ananas en cocktails stonden toevallig in de recente uitgave van Mijn Hobbykaart, en die pasten er precies bij! De zon en vogels zijn van Leane Creatief en de kleine embellishments komen uit mijn voorraadbox.


Wow, the weather was really tropical during the last few weeks, so I made my card with just this feeling to it! And 'Summer' is also the theme of the new challenge at http://scrapping4funchallenges.blogspot.com. The DT members got a digi from the sponsor and I coloured mine with Faber Castell pencils and made the background with chalks. The images from the pineapples and cocktails were published in a Dutch craftmagazine and fit exactly to the tropical digi.

Das Wetter war wirklich tropisch in den letzetn Wochen und das Digi das ich mit Faber Castell Stiften koloriert habe passt genau dazu. Die DT Mitglieder von http://scrapping4funchallenges.blogspot.com haben es vom obenstehenden Sponsor bekommen für den neuen Challenge mit dem Thema Sommer. Ich hab den Hintergrund mit Chalks gestaltet und die Bilder von Ananas und Cocktails fand ich in einer holländischen Hobbyzeitschrift.

10 opmerkingen:

  1. Lovely fun card Lia.x
    Have a lovely weekend.♥
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, love the extra pineapples
    Thank you for your DT Creation at Scrapping4funChallenges
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat van het ene uiterste naar het andere! Heel leuk tropische kaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A brilliant summer card. Love the images and design. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Lia, deine Karten sind immer so wunderschön gestaltet. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vrolijke zomerse kaart!
    Schattige digi, mooi ingekleurd.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A really fun summery card. She's a real cutie. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen